Snälla snälla snälla..

Säg att den här personen driver?Uppsalas största blogg? Yeah right..
Jag trodde det va ett skämt när jag snubbla in på den här videon. Klara inte av att kolla dom andra fick nog efter två sekunder.. Och det där j'vla garvet? Hallååå.. Finns det något i skallen på människan eller :S
Jo jag har förstått att han är bög. Men allvarligt. Hur i helvete tänker man ?
Bara för att man är homosexuell behöver man väl ändå inte vara så? alltså.. Det har väl varit så väldigt länge men bara för att man är bög tänker inte alla bara på att den personen inte föredrar det motsatta könet utan man tänker på allting däromkring. För seriöst. Dom har egna dialekter. Det görs killkläder med rosa pärlor.
Och jag behöver bara skriva av mig lite för jag vart faktiskt äcklad och nästan lite rädd..
Men jag vill ändå säga att JAG HAR INGENTING EMOT BÖGAR.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha ha jag har inte nått emot varken bögar eller utvecklingsstörda....... Misstänker nämligen att han är 50/50.

Men jag tycker nog att dom är rätt underhållande ändå =)

2010-06-14 @ 14:16:42
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0