Sliten..

Är vad jag känner mig idag..  :(  Ingen lust till något bara sova typ :)
Ifredags vart det iallfall krooogen :D. Jag, Lina,Pellan och Jessica drog till Viper. Det va väl.. Ett bra ställe att fördricka lite på.. (a). Men mer tänker jag inte avslöja om kvällen.. En annan gång kanske ;)
Åkte ut till Landet samma kväll iallfall.. Firade med familjen. Mamma hade gjort tårta. Jordgubbs tårta ;)
Den va iallfall hur go som helst.
Men.. Vad fick jag i födelsedags present?...
En klänning som jag och mor köpte tidigare i veckan som jag fick i lördags.
Två högtalare och en bas med 360 ljud. Helt grymma! Lyssnade i lilstugan och.. hela golvet skakade så man vart yr när man gick :D ;)
Sen hade pappa fått någon mobil, så man kan säga att jag fick den då min är trasig.
Det är iallfall en Nokia. Inget märkvärdígt. Men jag tycker faktiskt om den iallfall :D
Av lillebror fick jag ett par jätte fina örhängen. Tack <3
Sen fick jag ju datan i förtid, körkortet. Ja lite olika saker som sprids ut över årets gång :)

Igår hade jag tråkigt.. Så möblerade om lite mera.. Men nu känns rummet mycket större:P
Samtidigt som man får det städa på samma gång :)


Snart är det ju midsommar, då ska jag ut till landet. Jaa som vanligt ;)
Men finns inget bättre än att vara där. Hellre ligga och sola vid poolen/stranden kunna gå och fiska när man vill.
Än att vara här i "stan". Emma ska iallfall hänga med ut :D Ska bli sjukt kul :D<3

Nejni, Lina ska ringa snart och jag ska ta en cigg.


Seeyaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0