Nej jag lever än ;)

Vafan, det är ju sommar, inte sant? Då har man inte tid att sitta här och skriva..
Är på landet nu iallfall :). Badat och solat nästan varje dag. Och snart är det midsommar ju!
Imorgon kommer vackra Emma hit! Hon stannar en vecka och det kommer bli sjukt kul!
På fredag blire fest, men att sen bara sitta på stranden grilla och dricka cider. <3 .

Vad händer mer i sommar då.. Den fjärde juli åker jag upp till göteborg med Lincon för att träffa Emma med familj och Basta. Sen runt den 24 juli åker jag på forum träff i Linköping.  Och vad händer i augusti då ?????

Jag ska gå intensivkurs och skaffa körkort :D. Ska åka till norrköping med Emma från gbg. Två veckor intensiv.
Vi ska försöka fixa en lgh nu bara :). Kommer bli grymt!
Och i slutet av september blir det hunddagisutbildningen. yaaay! :)

Kan knappt vänta, men en dag i taget. Bara njuta av alla lediga dagar.

Lincon mår bra, han älskar att vara här ute, varje kväll går vi en långprommis/dw runda ner till båtplatsen som är vid stora infarten. Där får han bada och simma lite. Två långpromenader på raken i bara halsband. Gått fot hela tiden, inget dragandes i koppel, och knappt några försök till det heller. Mattes älskling <3

Meen, nu ska jag ta det lungt sova snart. Lilla Emma kommer ju imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0