Igår

Inlägget blev rätt hastigt, fick mess av Emma att hon va här om två min så va tvungen att springa ner till parkeringen. Sen åkte vi till Willys och handlade mys inför kvällen!
Det va underbart att umgås igen. Mysa med film o gott. Och snacka en massa minnen.
Måste göras oftare! Jag har varit ute med Lincon på långis, vi har börjat med ett nytt foder standart extra.
Övergången visade direkt att det är bara att lägga av. Vet inte hur många gånger jag va ute med Lincon igår.
Min snutt <3. Nu ligger han däckad i soffan :).
Jag har iallfall duschat och satt lite färg i ansiktet nu :). Ikväll ska jag över på middag hos hemma. Hennes mamma fyller år :D. Efter det drar vi nog tillbaka hit så får vi se om Emma sover över igen :).
Hon gick vid sju idag eller va det nu va, dom skulle iväg på ridning som födelsedags present till sin mor.
Vi tittade på Torkel i knipa. Fyfan asså :D:D hahaha.
Sen en film som heter Dear John. Den va faktiskt jävligt bra. Men slutet inte alls lika bra.

Sitter och tittar på Mommas Boys på 3an nu. Amerikansa veriationen av Mammas pojkar. Tror den är rätt gammal, men det finns inget jätte intressant på tv just nu.

Nu ska jag surfa vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0