Helgen..

Nu är helgen typ slut ^^, dom flesta har ju sommarlov nu men iallfall. Jag är ju alltid ledig XD.
Det är fanimej ganska tråkigt ibland. Då jag vet vad jag vill göra och vad jag vill komma så längtar jag verkligen efter det.
Jag och Lincon ska börja spåra. Viltspår är jag mest sugen på.
Vi kommer hålla oss på amatör nivå men bara för att vi ska hålla oss aktiva mentalt och fysiskt.
Lincon älskar verkligen att söka efter saker. Och vi kommer ju vara på landet väldigt väldigt mycket i sommar och där finns det ju massvis med skog. Perfekt :D.
Funderar på att beställa hem en bok som verkade as bra. Men ska först förbi biblioteket och kolla om det finns där :)
Sen behöver vi köpa en spårsele och lina. Men det är enkla saker.
Men vart ska man få tag på blod och tex älgben?
Hm.. Någon som vet? Eller någon som har något bra tips? :D

Nu ska jag försöka få i mig något att äta.. Mamma sover, hon ska jobba inatt igen. Pappa är på kurs i uppsala och Danne är på landet, :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blod finns ofta att köpa på de vanliga stormarknaderna, typ coop forum, ica maxi. Hör efter i chark-disken om du inte hittar i "vanliga" frysdisken.

2010-06-14 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0