Glad midsommar plankor

Gick ner i graven och kom upp igen, va fan. Har inte tid och blogga. Är som sagt ute på landet med min Emma :)
Juste.. Glad midsommar på er mina trogna läsare som varje dag lever i hoppet om att jag uppdaterad min blogg.
I fredags vart det riktigt mysigt, folket som va här va
Jag - Jennifer
Emma
Mamma
Pappa
Lillebror Danne
Grannen Johan
Helsköna Kakis/kakan
Och Henkan.  Ja dte va väl alla.. :)..
Drack så in i helvete gjorde vi också. Men fan va kul det va. haha :D
Och igår (lördag) så badade vi, solade och myste! Kusin Malin med hund,man och son, Kusin Per med två kompisar och kusin Hanna med två kompisar kom förbi och tog sig ett dopp dom mer :)
Senare på dagen kom min gudfar Leffe med fru och dotter förbi för att äta middag,bada och sola. Sen sov dom över också :). Japp. Det vart några glas då med. Hahaha. Sen har det inte varit något röj på stranden alls här ute. skit tråkigt, så vi tog med oss vinet och sällskapet och mötte upp kusinerna vid båten och satt och kollade när dom fiskade :). Och idag då.. Solade vi och badade (ofc) sen drog jag och Emmsipemsi upp till Jarlis och käkade och tog några cider. Haha, busiga vi är :D. Imorgon ska vi iallfall till Gränby, handla lite sommar kläder och smink.. Sen vin igen.. Haha. Vi ska nämligen grilla på stranden.. ;) Vi får la se om bönderna bangar eller inte ;)

På fredag åker vi hem igen, då är det bara vila upp sig. För på söndagen drar jag och Lincon upp till Kungsbacka! Jaa. vad jag vet ligger det neråt i landet. Typ vid göteborg. Vi ska bo hos MammaEmma hennes sambo Walle och hunden Basta. Kommer bli grymt kul. Och nog fan ska det bli några fyllekvällar. :).

Kommer bli jääävlans kul! Men nu fan har ni fått veta för mycket era busar.

gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0