Fruuukost

Länge sen jag va uppe såhär tidigt, haha (a). Somnade vid tre tiden igår. Mamma ska vara på landet i helgen och katterna fick flytta ut idag! 
Och det bästa är, hon åkte direkt efter jobbet. Eller hon kom och hämtade katterna innan ;)
Iallfall, katterna är inte hemma, Lincon och jag är fria hela helgen :D. Han märkte av det i morse tror jag allt.. Han gjorde glädje skutt som han förstod min glädje över det hela :)
Emma är påväg hit iallafall. Fick ett mess igår om jag ville ha sällskap på morgonen. Så jaa varför inte :)
Totte fick stanna hemma med mig och Lincon. Om Emma har lust att hänga med på en långis får jag hjälp med ena :)
Annars får det bli dubbel gångar eller så får Lillebror ta honom :)

Nu är hon nog här vilken minut som helst, men skriver troligtvis senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0