En sommar av glädje

Jävla skitväder. Sol,regn,sol,regn.. Ja ni förstår. Man får huvudvärk och vet inte vart man ska ta vägen riktigt.
Vi har varit på outlet butiken här ute.. Haha. Fyfan vilket jävla skit ställe. " fynda märkesvaror " tss.. Fanns bara en massa skit. Eller Massa.. Fanns inte alls mycket där..
Bara onsdag idag. Men känns ändå bra att tiden går rätt sakta. Bara njuuuta av veckan.
Ikväll ska jag och Emma laga mat :).
På fredag morgon far vi som sagt hem igen, och då ska jag jag sova ett tag. Sen ska jag och Emma på bio på kvällen och se Beck. Efter det bara hem och njuta av det lungna och mysa med Lincon <3
På lördag fyller min fina två år <3 <3 <3
Det ska ju självklart firas ;) Tårta och lite leksaker. Och sen ska jag packa inför söndagen. Då kommer Emma från forumet och hämtar upp oss sen far vi på äventyr till Kungsbacka. Ska bli jävlgit kul!!
Finns ett ställe där som heter granngården och där ska det vara väldigt bra priser så kan nog hitta något snyggt halsband till Lincon. Pappa va ju nere och badade med honom i början av sommaren och då åkte halsbandet av i vattnet. Så nu använder vi ett smalt hel stryp. As bra när vi tränar hundmöten och behöver haltin men inte på vanliga promenader..

Igår köpte jag en pip boll till honom, och gosh vilken lycka! Han visste inte vad han skulle ta sig till. Han testade all trix han kunde samtidigt som han steppade och inte kunde sitta still en sekund. Bebisen <3
Men det tuggade han sönder rätt snabbt ;)



Good girl gone bad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0