Nu händer det grejjer..

Jag har faktiskt bloggat i några dagar i rad nu.. :D . Ni ska vara stolta ;)
Riktigt skit väder är det idag också.
Igår kväll sket Kärringen<3 i att följa med till stranden. Så jag , lillebror Danne och Marcus gick ner och fiskade. Ingen fisk med mögligt bröd ;). Vi satt där nere i tre timmar ca och bara snackade skit. Mysigt som fan :).
Ikväll ska vi ner igen och grilla, hoppas Emma följer med idag ;)
Imorgon bitti åker vi hem igen, då ska jag bara ta det lungt hela fredagen och ta igen tid med Lincon. Klickerträna lite utan katterna närvarande eller någon annan.
Sen ska jag packa lite sakta och kolla vad jag ska ha med mig och så, hur mycket foder jag kommer behöva ta med.
Vet ännu inte hur länge jag stannar där men besked kommer snart :)

Fan va jag längtar till Augusti. Körkortet är nära nu :). Jag kommer köra upp den 20de.
Norrköping ska det tydligen vara rätt svårt att köra i men klarar jag det där klarar jag det i Stockholm.
Men vi måste lösa det här med boendet. Ett steg i taget. Mitt huvud är så rörigt just nu att jag behöver komma bort ett tag för att kunna tänka klart igen.

Mamma har iallfall åkt med en gång när jag övningskört och hon somnade nästan. Jävligt positivt :)
Men Emma har också åkt med nu och det har gått super bra och hon tycker jag är förjävla duktig på det jag gör :)
Men, tänk er snart har jag körkort. Jag kommer jobba en del åt min pappa, men sen är det en bekant till honom som har lite jobb till övers som jag ska få taaa ! :D.

Budade på en tröja på tradera för ett par dagar sen också, vann den för 60 och frakten 60. Men det är en vit huvtröja.
Där det står -  One Name, One Legend . Staffordshire.
As snygg! Såg  efter att jag vunnit att det är några storlekar för stor men skönt att bara gå och mysa  i hemma.
Annars får jag sälja den vidare :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0