:) <3

Har precis ätit lite mat och sitter nu och tittar på 4an. Barn som vill byta kön.
Nej, jag har inte mycket att säga om det, det verkar vara komplicerat och jag känner ingen som gått igenom detta och tror inte det är så vanligt heller.. Aja ingen större lust att gå in på det nu.
sitter hemma med min bebis nu ( Lincon ) och bara tar det lungt :)
 Ska inte göra något alls, bara ta det lungt och hoppas det kommer någon bra film på tv :).
Va ute med Lincon för en stund sen också, underbart väder ute :). Lincon är lite halt så inga överdrivna promenader idag. Jajaja, nu babblar jag om ingenting.
Ska sätta mig på balkongen ett tag :)

Hoppas ni alla får en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0